tisdag 27 september 2011

Avskyr tisdagar >:(

Vet inte riktigt varför, men tisdagar känns något helt otroligt mycket värre än måndagar. Man hör ju hela tiden om folk som nästan får ångest i slutet av söndagen bara för att den stundande morgondagen kommer vara just måndag. Jag känner faktiskt att det är ganska så skönt att komma in i rutinerna och komma igång igen efter helgen. Kan ju inte sticka under stol med att man är trött och lite sliten på måndag morgon, men det går ju inte ens att jämföra med dessa helvetiska tisdagsmorgonar..

Hmm, efter att ha läst igenom ovanstående text känns det som att jag framstår som en väldigt bitter person. Så är ju inte fallet! Jag bara ogillar tisdagar lite grann. Tror dock att den här tisdagen kommer vara helt okej trots allt. Jag är ledig imorgon tillsammans med Lotta,  jag har inga jobbiga utgående samtal idag och jag ska köra bröst och axlar senare ikväll. Recipe for success!


Fick också ett SMS igår vid åtta tiden om att elgiganten skickat mitt spel till posten, har dem ens öppet så sent?
Om jag har tur så kanske det dyker upp vid min dörr senare idag! Om jag inte nämnt det innan så är det Gears of War 3 jag har beställt ;)
Efter gårdagens benpass så gick jag och Lotta till Intersport för att kolla in Wellness kvällen som ägde rum där. Det var kvällsöppet och stället var helt fullproppat med erbjudanden m.m! Lyckades roffa åt mig ett par riktigt schyssta Nike mjukisbrallor och Lotta hittade ett par riktigt niciga tighta träningsbyxor, en riktigt lyckad kväll!


Inga kommentarer: