torsdag 13 september 2012

Yaay

Juust det! Klarade ju ut Dead Space 2 för någon vecka sedan! Var ett tag sen jag klarade ett spel så jag vart lite små glad faktiskt.
Även ifall jag inte har spelat Dead Space 1 kan jag starkt rekommendera 2:an. Storyn är väldigt bra och de har verklïgen lyckats med att göra karaktärerna trovärdiga och lätta att tycka om.

Sen att spelet är helt bananas snyggt och att Necromorphs kan vara världens mest läskiga fiender gör ju inte saken sämre direkt.

Känslan när man går runt ensam i de övergivna korridorerna med otäcka ljud i bakgrunden och lemlästade människor liggandes i var och vartannat hörn är svårslagen.

Utan att spoila så måste jag även säga att spelets slutstrid va, iaf för mig, riktigt utmanande! Kul med sånt



Betyg: 8/10

Köp att!

Inga kommentarer: