torsdag 13 september 2012

Tänk om man vore en liten liten apa

Idag har jag jobbat fyra dagar i rad och jag har tre kvar innan jag är ledig. Inte alltför spännande faktiskt. Nästa vecka blir dock lite lugnare då jag är ledig måndag samt hela helgen. 

Känns riktigt kass att jag inte genomförde mitt benpass igår morse. Veckan började riktigt bra med ett tungt bröst+triceps pass i måndags och axlar+biceps i tisdags. Wanza som är min trogne vapendragare har verkligen fått mersmak för träningen nu vilket smittar av sig på mig. Inte för att jag tycker det är tråkig på något sätt, men alla kan behöva en liten boost ibland. 
Vi har även börjat köra väldigt mycket mer lutande övningar på bröstpasset för att få fram mer definition på övre delen av pecsen. Det har efter bara tre pass redan börjat synas resultat! Väldigt kul.

Ikväll ska det bli middag och grejor så något benpass kommer nog inte hinnas med.. Men imorgon då blir det slakt på gymmet igen. 



Nämnde jag att jag är sjukt taggad på iPhone 5? Inte? Då nämner jag det nu. Lite i smyg så, bah så ni vet.

Inga kommentarer: