onsdag 12 september 2012

Suuuuget

Det är mycket saker jag är sugen på just nu.

1. Jag vill göra klart min sleeve.
Det vill säga min tatuering som jag har på högerarmen. Jag har en hel del ideér men letar febrilt utan lycka efter den perfekta bilden. Det bästa hade varit och be någon grym dude/dudette att helt enkelt rita det jag är ute efter.
Jag har lite bilder som är nära det jag vill ha, men det saknas en hel del väsentliga detaljer. Min käre vän Bartos kommer nog få ganska så fria händer även den här gången faktiskt.

2. Jag vill göra klart min tribal.
Suget efter detta är inte lika stort som nummer 1, men det finns där ändå.
Jag har haft tatueringen ett par år nu och jag känner mig inte riktigt nöjd. Jag vet en riktigt duktig kille i Nässjö som jag ska åka till för att fixa och trixa så resultatet gör mig glad i byxan.

3. En ny stor säng.
Har hittat en riktigt schysst där allt ingår kuddar, täcken, bäddmadrasser och allt. Rätt färg och rätt storlek. Precis den modellen vi är ute också!

4. GODIS.
Det var inte ens tre dagar sedan jag började ta tag i kosten igen och suget efter onyttigheter kom som ett brev på posten. Helt sjukt att det är så psykiskt att när man väl inte "får" äta något, först då blir man sugen på det. Pizza hade också varit gott.

5. iPhone 5!
Den här ska jag bara ha, så enkelt är det.


Det som samtliga fyra av fem punkter har gemensamt är att de är väldigt kostsamma.

Kontentan av det hela är att jag behöver mer pengar, ge.

Inga kommentarer: