onsdag 12 september 2012

Armored Kill

Igår släpptes den tredje DLC:n till Battlefield 3, nämligen Armored Kill.

* Fyra nya banor, varav en är den största banan någonsin i ett Battlefield spel!
    - Alborz Mountain
    - Death Valley
    - Bandar Dessert
    - Armored Shield
  
* Fyra nya fordon.
   - Quad Bike
   - Artilleri Lastbilt
   - AC-130
   - Tank Destroyer

Plus en hel drös med nya assignements!

Testade på att spela lite imorse och jag var positivt överraskad måste jag säga. Jag var helt inställd på att det skulle vara skit på Xbox då vi bara kan vara 24 pers. Banorna är ju gjorda för PC där man kan vara 64 pers på en server... Ganska så stor skillnad med andra ord. Jag spelade dock enbart Conquest med PH i morse och det var ju just den speltypen jag trodde skulle suga något kopiöst. Men jag hade faktiskt riktigt kul.
Ser fram emot att testa Rush och det nya spelsättet Tank Superiority! I TS finns det bara en nod som du ska ta över och alla har Tanks, snacka om masslakt!

Kommer nog ösa på med BF3 fram tills den 6:e November när Halo 4 släpps. Då blir det äntligen dags att svida om till Master Chiefs uniform och mörda utomjordingar igen. MUMS

Inga kommentarer: