söndag 12 februari 2012

Det går bra nu, i BF3 :3

Det känns som att jag har kommit in i ett riktigt härligt flow där allt bara klaffar just nu i BF3. Min SPM samt K/D-ratio stiger stadigt, jag har bockat av två till vapen ifrån listan och börjat experimentera lite med vapen som jag inte använt så mycket tidigare, tex FAMAS. 


870MCS samt Saiga 12k har jag nu skrapat ihop 100 kills med. Jag hade på känn att just dessa två vapen skulle bli outhärdliga att fixa, men ack så fel jag hade! Började till och med gilla båda två framåt slutet.
Riktigt skön känsla i båda vapnen och man är tvungen att tänka och spela på ett helt annat sätt för att prestera bra. Så nu återstår faktiskt bara M1014, nästan lite sorgligt :P

 
K/D Ration är en bra bit över 2,5 nu vilket känns väldigt kul. SPM har även den ökat upp till 681 vilket också är roligt. Båda dessa två ökningar kan beror mest på att jag börjat gå tillbaka till vettiga kit setups och att jag börjat lira mer och mer med Henke, Jocke och det gänget. När jag var mindre bodde jag, Jocke och Henke grannar med varandra och umgicks nästan varje dag. Tråkigt nog tappade vi kontakten när jag flyttade men har återfunnit varandra över Xbox Live :D 


Inga kommentarer: