söndag 12 februari 2012

Buffé!

Första helgen på ett bra tag som jag jobbar både lördag och söndag faktiskt. Känns inte super spännande direkt får jag väl medge. Har också fått "äran" att sitta med någon über viktig admin-uppgift som måste vara klar tills på måndag, verkligen blixterkul med den pressen på sig, NOT!
Bara att kämpa på och försöka göra sitt bästa, kanske får tårta när jag blir klar.

På tal om något gott, i fredags vart vi bjudna på Kinabuffé av Lottas familj! Hur gott som helst och riktigt trevligt. Tog det lite lugnt med riset och åt långsammare än vanligt så jag blev inte övermätt som jag brukar bli på buffé, good times!

Lilla chocken jag fick imorse när jag kollade ut genom fönstret då, värsta snöstormen ju! Håll på att frysa sönder fingrarna när jag skrapade bort isen ifrån bilen, inte nice...

Inga kommentarer: