måndag 30 januari 2012

The Mission Goes On

Har inte spelat så värst mycket Battlefield 3 förra veckan, men jag har ändå lyckats kryssa bort en hel del vapen ifrån min lista. Har även låst upp två nya Co-Op vapen så nu återstår faktiskt bara ett.


Iomed att jag skrapat ihop 104 kills med SKS:en är jag officiellt klar med alla Recon vapen! Väldigt tveksamt om jag någonsin kommer använda ett Semi-Automatic sniper någonsin igen.

USAS-12 är konstigt nog fortfarande precis lika imba trots att 90% av alla scrubs springer omkring och one shottar folk. Släng på extended mags och Frag Rounds så är USAS-12 en helautomatisk granatkastare.. Kanske inte jättebalanserat direkt..

MP7 är en UZI som börjar med 20 skott i magasinet, 20!! Då UZI's i allmänhet sprutar ut kulor varar det magasinet i 2, kanske 3 sekunder. Först efter 60 kills låser man upp extended mags så att man får 40 kulor per mag i stället. Kan ju säga att de 60 första killsen inte var alltför spännande.. Ännu ett vapen som jag aldrig kommer använda.

Nu återstår det dock bara 5 vapen. Detta är inklusive de tre shotguns som jag först hade tänkt att skippa. Kommer köra fullt ut och skaffa alla dog tags för alla mainvapen. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska satsa på :p

Inga kommentarer: