tisdag 17 januari 2012

Lilla listan




Som jag nämnde i tidigare inlägg tänkte jag nu lista de vapen som är kvar innan jag känner mig klar med mitt lilla mission. Jag kommer säkert hitta på något nytt jag måste göra när väl detta är klart men i dagsläget ser det iaf ut så här :)






3 Kills kvar






Co-Op vapen, inte låst upp ännu.




7 Kills kvar





10 Kills kvar






Co-Op vapen, inte låst upp ännu.





10 Kills kvar. Kanske kör till 100, har inte bestämt mig ännu.






100 Kills kvar. Jävla burst vapen, hata!




DLC vapen, inte låst upp ännu.





Co-Op vapen, inte låst upp ännu.






95 Kills kvar





67 Kills kvar





83 Kills kvar





86 Kills kvar




Ser verkligen inte fram emot att fixa 100 kills med alla Semi Automatiska snipers, därför är jag lite osäker på om jag istället kommer nöja mig med 10 kills på vissa av dem, iaf SKS..
Ska bli kul att försöka fixa ihop allt detta!


Inga kommentarer: