fredag 11 november 2011

Lite gymme

Under gårdagen begav jag mig mot Wellness för att träna Rygg och Axlar! Har tagit tag i mitt marklyftande igen och det känns faktiskt helt okej. Synd bara att jag blir helt förstörd efter den övningen, kroppen vill verkligen inte vara med :P Inget att böla om dock, bara att ösa på! Rekordet so far är 155kg och sex reps. Kändes helt okej så jag ska nog försöka öka lite nästa pass.
 Det blev även lite Latsdrag samt roddmaskin för den lille ryggen. Sen för axlarna blev det sittande smith bakom nacke, hantlar för baksida samt en maskin för utsida axlar. Får ju medge att detta känns verkligen idag.. Det känns som att ryggen hör hemma på en 90-årig gubbe och axlarna vill inte vara med alls. Precis den känslan man vill ha dagen efter ett härligt pass!

Inga kommentarer: