fredag 11 november 2011

Awesome sauce

Tror minsann att det kommer bli en hel del Battlefield 3 spelande senare idag när jag slutat jobba. Har lite sysslor att fixa först men sen ska jag försöka lira ett par matcher med min käre wingman jokercardh2, a.k.a Henrik! Mitt mål för den här kvällen får bli att försöka nå level 36 så jag får min fina magnum!
Inte för att min G18 är speciellt dålig (DEN ÄGER) men det ska bli kul att testa på en lite kraftigare pickadoll.
Spelade även ett par matcher som Support som är den klassen jag ska försöka satsa på nu. Det visade sig att jag förlorat i stort sett alla mina skills i Light Machineguns, lyckades verkligen inge bra alls med varken M249 eller M40B:n.. Precis innan jag gav upp fick jag för mig att testa på M27 IAR som visade sig vara ett riktigt beast! Den beter sig nästan exakt som de vanligaste Assault Rifles men gör mer skada och har större magasin. Känns som att jag kommer använda detta vapnet en hel del framöver.

Tänkte även dela med mig lite av mina nuvarande stats. Inte något spektakulärt direkt men ändå helt ok för en gammal Halo spelare.


Inga kommentarer: