tisdag 20 september 2011

Tv-shows

Nu har jag kollat klart på även den tredje säsongen av Dexter. Klart bättre än den andra men inte lika vass som den allra första säsongen, precis som det brukar vara med andra ord.
Då det inte vart något definitivt slut så har jag på känn att det även kommer komma en fjärde säsong i framtiden. Detta ser jag fram emot!



Min käre vän har under ett par dagar försökt övertala mig att börja kolla på en annan serie vid namn Fringe.


En Sci-Fi serie med lite skräckinslag om jag har förstått det rätt. 
I alla fall, jag och Lotta började kolla på den här serien under gårdagen. Första avsnittet var så pass bra att vi kände oss tvungna att kolla på ett till. 
Fringe innehåller exakt det jag letar efter i en serie. Smart dialog, bra skådespelare, lite twistar, välproducerat och ruskigt bra story.
Om jag har förstått det rätt finns det i dagsläget 3 säsonger och dem jobbar på en 4:e. Ska försöka njuta av dessa säsonger och inte sträckkolla kom. 

Om jag ska vara helt ärlig tror jag dock inte att jag kommer klara detta....

Inga kommentarer: