tisdag 23 augusti 2011

Sömn

Börjar på allvar känna mig lite som en slö zombie.. Har bara jobbat dagpass ett tag nu och jag är inte ledig förräns på lördag, bleeh. Jonas behöver sömn!
Det blir inte bättre av att någon tråkig dude på Telenor bestämt sig för att vi inte får använda oss av Spotify på jobbet, jag kan alltså inte peppa till mig genom att lyssna på schysst musik heller.



Jag behöver min dubstep för att vakna! Det var även smidigt att fixa och dona med sina playlists på jobbet, min gym spellista är fruktansvärt ouppdaterad. Blir ju aldrig av att man sätter sig med det när man är hemma.. Lite av ett I-Lands problem kanske? :3

Jag kan skymta ljuset i slutet av tunneln dock! Jag är nämligen ledig lördag, söndag, måndag ooooch tisdag! Jag har även en del skoj planerat då. Som jag nämnt tidigare, en liten surprise på fredag ;) samt att vi ska bege oss till Tyskland natten mellan fredag och lördag! Vi åker med Lottas fars jobb, så för 250 pistoler får vi buffé, lite tilltugg och,  ja hela resan :P BRA PRIS! Jag har också lyckats lura med min lilla mamma, ska se om jag inte kan få i henne lite alkohol så hon däckar lagom till hemfärden >:)
Då vi ganska nyligen var i Tyskland är jag lite kluven på vad jag ska köpa för nåt skoj. Blir väl ett par flak cider sen något lite roligare. Har funderingar på att kanske köpa mig en Jack Daniels.


Inte för att jag dricker Whiskey, (jag tror faktiskt jag avskyr det till och med :3) utan mer för att flaskan ser sååå jävla rockig ut! Då jag inte dricker Öl kunde jag ju få tillbaka lite värdighet genom att dricka Whiskey. Inte så jävla manligt att dricka cider när man är ute direkt... Är dock van vid att bli mobbad vid detta laget :P

Inga kommentarer: