torsdag 25 augusti 2011

Payday!

Idag så kom min efterlängtade lön! Det är alltid lika kul att kolla på den gemensamma summan av sparkontot och uttagskontot innan man betalat alla räkningar and stuff! Lite tråkigt bara att det kommer bli betydligt mindre om ett par dagar eller så.. :3


Fick faktiskt helt okej lön om jag får säga så själv. Det kliar något helt otroligt i fingrarna så fort man ser att det finns pengar över. Listan över saker som jag "behöver" är ju väldigt lång! Längst upp står dock ändå min efterlängtade tatuering.. Jag vill göra klar min sleeve! Hade varit oerhört nice att få den klar innan Thailand. Kommer dock bli tight, moneywise!  Vi ska ju nämligen till Tyskland redan nu på fredag, så där kommer det spenderas en hel del cash om jag känner mig själv rätt ;) Min älskling fyller även år, och jag har en hel del spännande planer och grejor till den dagen, tror hon kommer bli glad :)


Om allt går som jag vill så ska vi även beställa vår Thailandsresa den här månaden! Hade varit skönt att kunna ansöka om ledighet och börja spara fickpengar istället. Jag har ju nämligen planerat att köpa mig en hel ny garderob där nere, så fickpengar kommer behövas!
På tal om kläder, idag fick jag mitt presentkort ifrån Skank!


Vi var nämligen med i en undersökning under Peace & Love, och som tack för hjälpen skulle vi få ett presentkort på 200 stålars på Skank. Peace & Love var i Juli någongång. Bättre sent än aldrig.. Ska se om man hittar något spännande, verkar finnas en hel del snygga kläder. Men att betal 34€ för en t-shirt känns líte väl mastigt..

Inga kommentarer: