onsdag 24 augusti 2011

Paket

Mitt paket som jag beställt ifrån Gymgrossisten anlände ju som sagt igår. Dessvärre vart paketet fullt av fail.. Mitt linne passade inte alls, och Lottas byxor levde inte alls upp till all hype. Vi ska med andra ord skicka tillbaka de två artiklarna. Jag ska byta mitt mot en annan storlek, och Lotta vill inte betala 700pix för ett par sådär snygga mjukisbrallor, fullt förståeligt :p

Det som var liite roligt med beställningen var alla små grejer man fick till! Vi fick en burk med CLA, Vitaminer, en shaker, en Diet Bar, en Celcius och någon weight loss produkt. Väldigt skoj!

Proteinet som jag beställde var dock inte lite spännande.. Jag blandade i lika mycket vatten som jag brukar ha, men smaken på det nya proteinet uteblev helt. Smakade fan ingenting, en stor besvikelse :/ Ska testa att blanda i blixterlite vatten idag och se om det smakar bättre då.

inte spännande alls

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte bra!!!!!!!

Unknown sa...

Fick precis reda på att jag kommer få betala 124 kronor i returfrakt för att byta grejorna också, kul...!