tisdag 30 augusti 2011

Minisemester

Som titeln säger har jag haft lite av en minisemester. Varit ledig ifrån jobbet fyra dagar i rad, det är inte ens förren imorgon jag börjar jobba. Det har varit riktigt skönt att få en liten paus. Det blev dock inte mycket vila i helgen.. Då åkte vi nämligen till Tyskland och äventyrade! Spenderade cirka 12 timmar på en buss och ~8 timmar på en färja. Hade inte sällskapet vi åkt med varit sååå otroligt trevligt och roligt, så hade resan nog närmare kunnat beskrivas som en mardröm :P Då vi ska betala för vår lilla Thailandsresa nu den här månaden, så köpte vi inte så himla mycket alkohol. Det blev 3 flak cider, 1 Captain Morgan, 1 Jägermeister, 1 Sheridan, 1 Likör 43, 1 Pepino, 1 vinare, 1 förpackning med 3 olika Absinth samt en massa spännande små burkar. I små burkarna var det färdigblandade Rom & Cola, Redbull Vodka m.m, precis blixter värt! Dock så hade dem inte varit fega med spriten i dessa små groggar, nästan så att dem var busiga till och med!

Ska ta kort på allting och lägga ut, samt beskriva vår resa lite mer i detalj vid ett senare tillfälle. Nu ska jag bege mig mot gymmet för att köra dagens första pass!

2 kommentarer:

Anonym sa...

på tiden du bloggade lite!

Unknown sa...

Jo jag vet, tog en liten paus ifrån allt ;)