lördag 20 augusti 2011

mätt

Under gårdagen efter jobbet gick jag och min älskling en vända på stan och köpte lite gifts till Axel som vi ska fira idag. Lotta hittade lite kläder inför kvällen och jag spanade lite på ett iPhone armband som jag kanske ska införskaffa inom en snar framtid. När vi kände oss klara, läs: staun stängde, begav vi oss mot Holmsjö för att hälsa på Lottas far. Lika trevligt som alltid! Vi kollade lite på Thailandsresor, snackade ihop oss inför den stundande Tysklandsresan, samt åt blixtergod Thaimat! Inga vårrullar denna gång, men ris och två olika grytor var oerhört värda substitut. Det blev tre portioner till slut, innan Jonas var mätt och belåten :]. Nu sitter man här på jobbet, ännu en helg, och ser fram emot kvällen! Ikväll ska vi nämligen fira lille axel som fyller 19 starka år! Vi ska försöka få bord på Toscana vid halv sju tiden, direkt efter jag slutet jobbet :). God mat med trevligt sällskap, kommer bli bra detta!

Toscauna

Inga kommentarer: