söndag 21 augusti 2011

Månlandningen -67

Gårdagen vart riktigt trevlig om jag får säga det själv. Efter jag slutat jobba och fixat i ordning mig hemma med Lotta, vandrade vi upp mot Toscana där vi mötte upp "The Possy"! Uteserveringen var smockfull så vi fick ett mysig bord inne i stället. Johnny jag och Lotta delade på en flarra vin och jag beställde en medium rare Kalv Entrecoté med bea, grönsaker och klyftpotatis. Tog också lite vitlöksbröd till varmrätten.
 Servicen var top notch och maten smakade helt okej. Har inget ont alls att säga om Toscana faktiskt, riktigt schysst ställe.

När vi kände oss mätta och belåtna var det dags att gå hem en snabbis för att fylla på dryckesförrådet, när detta var avklarat begav vi oss mot Axl och Jennies place där vi stannade till halv två två tiden.
Nu sitter man här på jobbet och har det "mysigt". Bara en vecka kvar tills jag är ledig nästa gång! Då ska vi dock åka till Tyskland med mor min, Lottas far samt Evelina och Marcus. Tror det kommer bli en väldigt angenäm resa om jag känner folket rätt :).

Inte länge kvar tills den 25:e nu heller! Ser nästan mer fram emot den 26:e dock, kan inte riktigt säga varför ännu, men mer om detta vid ett senare tillfälle ;)

Inga kommentarer: