fredag 29 juli 2011

Gymme

Tränade faktiskt med min gamle vän Ola idag. Då Wellness är obemannat fick det bli Loket då Ola håller hus där. Tungt pass med hög intensitet, riktigt gött!
Jag har ju försökt intala mig själv att det inte gör något att jag inte tränar med Tobbe längre. Utan att jag ska kunna få ut lika mycket när jag tränar själv, eller tillsammans med Lotta. Idag märkte jag att det verkligen inte är så.. Jag kämpar på mer och tar i det där lilla extra. Då Ola är i samma nivå som mig styrkemässigt, snäppet starkare till och med, så tog jag ju i ännu mer, man vill ju inte vara sämst liksom ;)
Däremot har jag ruskigt kul när jag tränar tillsammans med Lotta också.

Men men, passet såg ut som följande:

Rygg


Stångrodd:
5 set

Latsdrag:
4 set

En hands maskinrodd:
4 set

Maskincrunches:
1 set

Ryggresningar:
2 set

Hantlar utåt för baksida:
2 set

Inga kommentarer: