torsdag 21 juli 2011

Film och slapp

Det blev varken gym eller cardio idag. Min lilla älskling verkar ha åkt på någon magsjukdom av något slag så jag tog beslutet att stanna hemma och göra henne sällskap. Då jag har en massa filmer som vi inte sätt ännu passade det ju utmärkt att gå igenom iaf en. Vi bestämde oss för "Devil"! 



En film av M. Night Shyamalan, helt okej faktiskt. Lite tråkigt att slutet spårade lite grann dock, ett återkommande fenomen i M. Night's filmer...

Betyget blir 6/10 Skumbananer!

Igår när jag var hemma själv, kollade jag klart på "From Paris With Love". 


En film där John Travolta spelar en riktig badass! Helt klart sevärd.

Betyget slutar på: 7/10 Hallonbåtar.



Hann även kolla igenom "Skyline".


Aliens and stuff kommer och härjar i L.A. Väldigt välgjorda effekter men i sin fullhet var den inte speciellt bra alls tbh.
Jag reagerade över att det var skådespelare både ifrån "Lost", "Dexter", "Not an Ordinary Family" och "Scrubs". Lite små kul faktiskt. Speciellt att Turk (Donald Faison) var en av huvudrollerna.

Betyget på denna rulle blir: 6/10 Negerbollar!


Sist men inte minst är filmen: "The Ugly Truth".


En komedi med Katherine Heigl ifrån Grey's Anatomy och Gerard Butler, mest känd ifrån 300.
Jag gillade verkligen den här filmen! Riktigt rolig och sådär jobbigt pinsam stundtals. Har ni inte sett den rekommenderas den starkt.

Betyget blir: 9/10 Geléhallon.

Begriper inte varför jag är såå otroligt sugen på lösgodis, inte ok!


2 kommentarer:

Lotta :) sa...

JAG BEGRIPER! För det är så J*VLA GOTT! ;)

Unknown sa...

Jo men det är ju det! Hemmakväll godis är det bästa som finns