fredag 22 juli 2011

Ännu en dag

Morgonvikt: 80,7kg.

Vikten går stadigt neråt. Är dock lite orolig över att jag kanske har ett alldeles för lågt kaloriunderskott, vikten rasar lite väl fort nämligen. Lite svårare att ha stenkoll på kalorierna nu när jag kör LCHF. Försöker få i mig fyra måltider varje dag, med två proteinshakes när jag känner att hungern tränger sig på. Kosten brukar i vanliga fall se ut som följande:

Frukost:
Kaffe, Kvarg med Funlight och en Avocado.

3 st Controlled Labs Orange Triad, för mina leder
2 st Omega 3
1-2 st Koffein tabletter


Lunch:
LCHF mål, runt 500 kcal



Mellanmål 1:
40 g Whey 

Middag:
LCHF mål,  runt 500 kcal



Innan träning:
eller Celcius.


Efter träning:


Mellanmål 2:
30 g Casein

Kvällsmat:
Antingen samma som frukost eller en stor omelett på fyra ägg.

2 st Omega 3

Ska skriva ett inlägg senare ikväll om hur kosten såg ut idag.

Inga kommentarer: