onsdag 3 oktober 2012

Härlig känsla

Igår direkt efter jobbet bar det iväg mot Lyckeby och äntligen boka tid för min tatuering! När jag stod där och visade mina bilder, förklarade hur jag hade tänkt och Tatueraren (Bartos) lade fram sina egna ideér, kändes det bara så bra. Jag fick helt ärligt gåshud så bra kändes det!
Bartos var precis lika entusiastisk som vanligt och det märktes att han verkligen gillade konceptet. Då väntetiden var väldigt lång ringde han till och med upp en kund som kände sig lite osäker för att se om jag kunnat ta hennes tid. Dessvärre ville hon behålla sin tid så jag får vänta tills 11 januari om det inte någon avbokar.

När jag berättade om mina tankar kändes det ganska så fort att detta skulle bli en dyr historia. Jag bokade upp en hel dag nämligen.. Till min stora förvåning och lycka visade det sig att han tar 5000kr fastpris för heldag! Riktigt bra pris då sittningen kommer vara ifrån 11.00 till 18.00.

Om jag inte minns helt fel så har jag aldrig tatuerat mig så länge i sträck. Kan ju bli en "upplevelse".
Jag hörde även av en kompis att tatuera insidan av armen gör ont så in i...

Om någon skulle vara nyfiken på vad jag ska göra så är det min högra arm som ska få sig lite kärlek.
Jag ska bygga på min sleeve med mer detaljer, en kronhjort vars horn kommer gå ihop med min tribal samt ett tjejansikte med gasmask och grejor!


Ett litet smakprov!

Inga kommentarer: