onsdag 21 mars 2012

Sautan va det skrivs!

Har verkligen inte hunnit skriva mycket alls sedan jag började på det nya jobbet. Eller om jag ska vara helt ärlig har jag inte riktigt varit sugen. Nu har det dock lugnat ner sig så nu kommer jag börja skriva minst lika mycket som jag gjorde innan, happy times!

Jag jobbar ju numera som support för Telenors Företag. Otroligt mycket roligare och mer givande jobb än jag hade innan. En hel drös nya arbetskamrater, nya arbetsuppgifter och möjlighet att sälja och få provision.
Lyckades till och med sälja för 1065 spänn första veckan! Det är inte helt kass om jag får säga så själv :)

Fick även se på Facebook igår att man kunde se hur mycket pengar man får tillbaka ifrån skatten. 3 pers i min friends feed fick över 10k så jag fick väl för mig att jag skulle få något liknande. Ack så fel jag hade, 2700 pix kommer jag kunna plocka ut innan midsommar. Kan ju inte klaga egentligen då jag kommer få pengar istället för att betala in.

Annars har det väl inte hänt så jätte mycket direkt. Lirat lite Mass Effect 3 och lite BF3. Mass Effect 3 btw är ett riktigt grymt och episkt spel, rekommenderas starkt!

Ska även försöka få ordning på lägenheten nu när ego-köpsuget äntligen börjar avta. Diskmaskinen ska vi fan få igång nu i helgen och någon gång nästa månad ska vi försöka inhandla en ny säng. PRECIS blixter stor ska vi ha! Sen måste vi även köpa ett matsalsbord med stolar samt en bänk och lite mattor. När detta är gjort kommer jag vara en klad hest.

Inga kommentarer: