torsdag 2 februari 2012

Men åååh

Begriper inte varför jag är så otroligt trött hela tiden. Igår när vi glodde på True Blood somnade jag av och till redan vid halv tio tiden, så sämst! Kan iofs bero på det tråkiga väder som piskar oss i ansiktet här nere i söder. 
Mörkt när man går upp och mörkt när man åker hem ifrån jobbet, kul liv.

En väldigt trevlig grej var att jag var ledig igår! Var värsta grymma hemma-fixar-Jonas och tvättade, diskade, gick ut med hundarna och sen spelade jag även en del BF 3 med min vän Henke. Lite senare på dagen trillade även min kusin Patrick och Henkes kompis Hampe in också. Det är så otroligt mycket roligare att lira med lite folk som man kan kommunicera med! Mycket lättare att åstadkomma saker och vinna matcher också. Fun times!

Imorse hände också en ganska så humoristisk händelse om jag får säga så själv. Vår lilla söta hund Saga vill väldigt gärna sitta bredvid, eller helst på mig när jag äter frukost. I morse bestämde hon sig för att sitta i mitt knä. Detta var inte ett smart drag ifrån hennes sida då jag råkade ta en lite för stor sked Kesella och spillde halva rätt över Sagas huvud. Den direkta responsen för detta var att hon började skaka på huvudet och det flög Kesella överrallt HAHAHA! Lotta tyckte inte det var lika skojjigt så jag var tvungen att spola av lilla Saga i duschen och sen torka henne med hårtorken (Sagas näst värsta fiende, efter dammsugaren).

Kommer även jobba min första helgdag sen i December nu på lördag, får se hur spännande det kommer bli. Lotta är ledig och ska på värsta födelsedagsfesten med fancypants mat och god dricka på lördagkväll. Så jag har hemliga planer på att lyxa till min kväll med ett litet besök på McDonald's! Men det är en hemlis så säg inget till Lotta HE HE.


Inga kommentarer: