måndag 6 februari 2012

Helgens bravader

Det vart en ganska lugn jobbdag i lördags. Skönt att få sig lite sovmorgon och ändå inte komma hem alldeles försent. Stannade faktiskt även till på Pasteriet för lite middag på vägen hem. Väl hemma så var det bara hundarna som mötte mig, Lotta hade redan begett sig iväg mot äventyr med sina vänner.

Själv tog jag mig ett gäng cider, ett glas vin, lite Sheridan och kickade igång Xboxet för att lira lite BF3 med min käre vän Henke! För jävla kul att dricka alkohol, snacka lite skit och kicka ass över Xbox Live.
Det låter helt oerhört nördigt att dricka "själv" men det kan vara riktigt trevligt om jag får säga så själv.
Henke drack ju faktiskt också så det känns inte alls som att man är själv, sen slipper man ju också slasket och kylen ute i verkligheten, lololol.

Det syns även stor skillnad på min battlelog nu när jag mer och mer börjat använda bra vapen igen. Min KD-ratio rör sig sakteligen mot 2,5 och min SPM är rekordhög på: 673! Gött mos.



Inga kommentarer: