tisdag 21 februari 2012

Fettodagen

Är nu tillbaka på jobbet efter en liten tre dagars ledighet. Känns väldigt gött att jag redan betat av veckans första gympass också! Körde bröst idag och hade på känn redan innan jag började att det inte skulle bli några nya rekord idag direkt då jag körde axlar igå...wth, det är ju tisdag idag! Shit, kom på det nu mitt i meningen, haha. Då var ju faktiskt mitt axel pass igår veckans första pass. 
Snacka om att det blir lite farked när man är ledig lördag, söndag måndag. Men men, jag började som vanligt med bänkpressen som jag fokuserat mer och mer på senare tid. Och det visade sig att jag var starkare än förra gången! Hur kul som helst. 
Speciellt då jag som sagt kört axlar igår och inte tränat en enda gång förra veckan då jag vart sjuk och daun. 
Känns verkligen som att jag är på rätt väg nu. Ska även testa på att köra 5-split schema 2 veckor, 3-split schema 2 veckor sen börja om igen. Ska bli kul att se om det kommer märkas någon skillnad. 

Fick även reda på en riktigt härlig nyhet idag! Lite hysch hysch än så länge så vet inte om jag kan skriva något om det. Mer om det vid ett senare tillfälle! :D

Inga kommentarer: