måndag 23 januari 2012

Making progress


Kan nu även stryka ovanstående vapen ifrån mitt lilla mission. 

MK3A1 är nog ett av de vapen som jag fixat 100 kills med snabbast, inte ens en trekvart ifrån det att jag låste upp det tills jag var klar tog det. Väldigt bra shotgun, speciellt när man låst upp imba frag rounds. Lite osäker på om det verkligen är bättre än USAS-12 dock, men då alla andra kör med USAS kommer jag nog hålla mig till MK3A1 när jag känner mig sugen på att lolla runt.

M39 EMR är precis som alla andra Semi-Automatic Snipers, helt okej när man väl låst upp ett shortrange scope, tex Reflex eller Holo samt silencer. Ganska så underskattat vapen om jag får säga så själv. 
Om jag känner mig själv rätt tror jag inte att jag kommer återvända till den här sortens sniper gevär när jag väl är klar, utan jag kommer hålla mig till min underbara SV98 när Recon humöret slår till.

Kan också tillägga att jag har fått lite mersmak för shotguns så jag kommer gå all the way med dessa också. Ska bli intressant att se hur det kommer gå.

Inga kommentarer: