måndag 23 januari 2012

Festligt

Det blev lite spontan fest hemma hos oss i helgen. Lite mer folk än vad vi hade tänkt oss men det gjorde verkligen ingenting, snarare tvärtom. Trevligaste festen jag varit på på riktigt länge faktiskt.
Väldigt roligt att Ola kunde komma också, var ett bra tag sedan jag träffade honom. Och dra åt fan vilka JÄVLA ARMAR den pojken har skaffat sig. Snacka om att jag blev taggad till att ge allt på gymmet!
 Ska börja käka bättre och verkligen få i mig tillräckligt med protein och kollisar. Ska försöka skita i formen och satsa på en liten bulk istället, se om jag kan bygga mig lite muskler.

Måste även nämna att söndagen var ju inte riktigt lika spännande... Fy helvete vad dåligt jag mådde.. Var inte människa förren vid 5-6 på kvällen, inte nice. Men det var nog fan värt det ändå!

Inga kommentarer: