torsdag 1 december 2011

Gym & Diet

Dieten har ju blivit lite lidande nu när jag varit på Dreamhack och hållt på. Innan jag drog iväg stod vågen på 78,4 och när jag kom hem stod den på 79 ungefär, inte så farligt faktiskt. Idag stannade vågen väldigt oväntat på 77,8kg, vilket är rekord för den här dieten. Känns väldigt bra om jag får säga så själv. Ska försöka vandra neråt till 77 blankt eller kanske till och med under 77 innan vi beger oss mot Thailand.

Träningen har också blivit lite lidande pga Dreamhack, stress och tidsbrist. Men idag började både jag och Lotta 13.45 så vi bestämde oss för att köra ett morgonpass. Tanken var att vi skulle bränna av ett helkropps pass, två övningar per muskelgrupp. Men min PWO sabbade mig helt totalt så vi körde bara igenom be, rygg, bröst och mage... Bra men ändå lite tråkigt att jag inte kunde genomföra passet. Fick dock sjuuukt bra kontakt i Pecsen så det gjorde mig lite glad.

Fick även reda på att det var min tur att ha fika idag på morgonen. Väldigt tråkigt då jag vart tvungen att fixa köpe fika, FÖRSTA gången jag gör detta. Jag älskar verkligen att baka, men hade missat helt att det var min tur, tråkigt! Köpte iaf lite Wienerbröd och någon slags "vete-kaka-weinerbrödaktig-kardemumma-vanlig-tjofräs", den såg faktiskt ganska så god ut.

Inga kommentarer: