onsdag 9 november 2011

Ledig och daun

Varit ledig två dagar i rad även den här veckan. Älskar att vara ledig måndag och tisdag, det blir lite som en mini-helg! I måndags var jag ledig helt själv så då blev det en hel del Battlefield 3 spelande! Spelade lite med min kusin och lite andra WoW-kompisar. Det blir sååå mycket roligare när man lirar med kompisar och snackar med dem över Live. Mer sånt!

Igår så var jag ledig tillsammans med Lotta så då begav vi oss ut på jakt efter varsin resväska samt blev det en visit till min lilla mamma. Vi lyckades hitta en riktigt schysst väska till Lotta, men dessvärre var min färg slut så jag får leta vidare! Tror dock att jag åker tillbaka till samma place senare i veckan för att se om det kommit in någon.

Idag är det mindre än en månad kvar. Känns helt overkligt om jag ska vara helt ärlig.

Inga kommentarer: