fredag 18 november 2011

FREDAG!

Fredag, fredag, FREDAG!!! Och vilken Fredag det är sen! Vet inte alls varför, men det känns otroligt skönt att det är fredag, trots att jag jobbar hela helgen. Det bjuds på smörgåstårta på jobbet idag och jag känner att jag förtjänar mig en liten bit faktiskt. Trots att min kost varit lite svajjig den senaste veckan.. Dock så stod vågan idag på: 79,2kg! Vilket betyder att jag faktiskt gått ner lite trots att jag festade till att i helgen och fuskade lite mitt i veckan. Detta gör att jag kommer ta mig en bit utan att känna någon som helst ångest :)

Det börjar även dra ihop sig mot Dreamhack, bra sex dagar kvar nu. Har lite blandade känslor kring detta.
Det ska bli riktigt roligt att åka dit igen, men det kommer bli otroligt jobbigt och svårt att vara utan min flickvän i fyra dagar. Detta kanske låter lite larvigt, men vi har inte sovit ifrån varandra sedan vi blev ihop. Fyra dagar utan Lotta kommer kännas som en evighet.

Inga kommentarer: