onsdag 19 oktober 2011

Utvilad

Ja då har man varit ledig tre dagar och jag måste faktiskt säga att jag känner mig oerhört utvilad och pigg. Lyckades till och med sova till kvart över två i söndags! Tror nästan att det kan vara något av ett rekord.

Har även lyckats bränna av två riktigt bra gympass nu under min ledighet. Hade ju tagit en ofrivillig vila ifrån gymmet sedan i tisdags förra veckan då jag råkade bli lite sjuk. Men i måndags så vart det ben tillsammans med Lotta och igår körde jag och Ola ett bröst och triceps pass. Riktigt sköna pass bägge två, smärta, svett och tunga vikter!

Nu har det gått lite mer än två veckor på dieten och nu på fredag är det dags att väga oss igen. Ska bli kul att se om det hänt något på den fronten. Hungern är inte så hemskt faktiskt och jag trivs väldigt bra med maten so far :)

Inga kommentarer: