torsdag 27 oktober 2011

Happy happy

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så låg det ett väldigt fint litet paket på min dörrmatta. Elgiganten överraskade med att leverera Battlefield 3 en dag före releasen, väldigt trevligt må jag säga.
Duktig som jag är öppnade jag inte ens paketet förräns jag gått ut med mina små hundar samt bakat kakor till mina kollegor inför fikan.



Men när jag väl stoppade in att i Xboxet så tappade jag hakan helt fullständigt. Helt galet vilket bra spel det är. Det går knappt att jämföra med Beta versionen. HUD:en är uppdaterad, skadan är modiferad, spawnsen är fixade och spelet flyter på sååå mycket bättre.

Det var även otroligt kul att få testa på de olika fordonen som befinner sig på de lite större mapsen.


 Kommer bli en hel del spelande nu i helgen om jag känner mig själv rätt ;)

Jag har inte hunnit testa Single-Player biten ännu men tror att även den delen kommer överraska mig positivt. Detta spel rekommenderas hur starkt som helst.

Betyg: 10/10

Inga kommentarer: