lördag 8 oktober 2011

Californication



Jag försöker verkligen tycka om den här serien, jag vill verkligen gilla den. Men efter att ha sett två avsnitt är jag inte övertygad alls. Avsnitten är bara 20+ minuter långa men det känns som att dem varar i evigheter.
Hank Moody, som det handlar om, spelas av David Duchovny, mer känd som Mulder och jag tycker han är så oerhört ointressant och tråkig. Tror faktiskt det är detta som gör att serien i sig fallerar för min del.
Känns som att detta är en serie som har blivit populär enbart för att det visas nakna tjejer i varje avsnitt..

Ska försöka kolla på minst två avsnitt till innan jag ger upp, wish me luck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fattar vad du menar, jag tröttnade nästan direkt med såg väl 7-8 eps när det kom. sen kunde lika gärna skita i det

/svanberg

Unknown sa...

det känns inte som att den kommer igång liksom. Jag behöver cliffhangers och spänning! :D