fredag 19 augusti 2011

biiiice

Verkar som att blogspot inte vill att jag ska uppdatera min lilla bloggeliblogg... Hela gårdagen var sida nere så jag hade väldiga svårigheter att skriva ner de händelser som gör mitt liv såååå fruktansvärt intressant.


Jag var ju ledig två dagar i början av denna veckan, nämligen tisdag och onsdag. På tisdag morgon så fixade jag och Lotta en väldigt spännande thing tillsammans. Om allt går som det ska får vi se resultatet runt den 26:e Augusti! :D När detta var klart, skjutsade jag in Lotta till jobbet och när jag kommit hem igen spenderade jag resten av dagen framför Crysis 2!  ;)


Jag lyckades klara ut spelet på Super Soldier, samt fixa den sista achivementen som är knuten till Single-Player! Så nu är jag officiellt klar med Crysis 2 Single-Player. Vilket betyder att jag började ta tag i Multiplayer delen ;). Vissa achivements kommer bli 'a pain in the ass', medans andra bara kommer ta lite tid att fixa. Jag har redan nu låst upp en hel del, återstår bara 6 stycken till och med, varav en jag kanske måste boosta :$.

Jag har även hunnit med att träna en del faktiskt. I Måndags blev det en timmes cardio med Lotta, i tisdags tränade jag rygg i min ensamhet, i onsdags var det framsida ben och igår körde vi armar! Tänkte skriva lite mer ingående vilka övningar och så som ingick i ett annat inlägg.


Inga kommentarer: