måndag 25 juli 2011

Montag

Igår var det sista morgonpasset under denna otroligt jobbiga period! Inte spännande alls att jobba sju dagar, varav tre är 08.00-16.30, två är 07.00-15.30 och de allra två sista är 13.45-22.15 pass.. Jag är verkligen inte van alls att gå upp så här tidigt så många dagar i rad. Min kropp skriker verkligen efter sömn.
Igår efter mitt kompletteringspass gick vi faktiskt förbi Hemmakväll och köpte oss en bunke lösgodis. För att inte få alltför mycket ångest gick vi en timmes PW ;) Efter att ha duschat och bestämt oss för att kika på Svinalängorna, var det dags att kasta sig över godiset! :D Jag hade lyckats hålla mig borta ifrån godis helt och hållet i en tre veckor ungefär, inte ens en liten liten godisbit under den tiden. Så nu smakade det ju otroligt gott! När magen började känna sig mätt och belåten och filmen inte intresserade mig speciellt mycket, så däckade jag helt och hållet. Vaknade till vid tjugo över tolv av att älsklingen min knuffade till mig. Då hade hon stängt av TV:n, bäddat, gått med hundarna och plockat i ordning allt. Vilken underbar människa!
Gick och lade mig strax efter det och vaknade inte förräns tio idag, fortfarande trött. Bläh!

Gympasset igår var som sagt ett kompletteringspass, det var Trapz och Mage som stod på schemat.

Mage


Maskincrunches:
4 set

Hängande benlyft:
3 set

Liggande benlyft med knuff:
3 set

Obliquesmaskin:
3 set

Trapz


Ståendehantlar:
3 set

Stående i smith:
3 set

Inga kommentarer: