lördag 23 juli 2011

Gårdagens mat

Igår skrev jag att jag skulle skriva ner exakt vad jag åt en vanlig dag. Så jag tänkte ta gårdagen som exempel.

Mål 1:
250g Kvarg
½ Avocado
En skvätt Fun Light
Kaffe
Omega 3 och Orange Triad.

Mål 2:
40g Whey

Mål 3:
(Kycklingsallad)
150g Kyckling
100g Isbergssallad
3 Körsbärstomater
½ Avocado
½ Paprika
20g Feta Ost
Egen dressing gjord på Turkisk youghurt, grillkrydda och svartpeppar

Mål 4:
 200 g Nötfärs med lite stekt Vitkål

Mål 5:
30g Casein protein

Mål 6:
3 kokta ägg.
2 Körsbärstomater
30g stekt Broccoli
En klick majonäs och lite riven Västerbottenost.
Omega 3 och Orange Triad.

Försöker få i mig mycket protein och fett ifrån bra fettkällor. Kolhydraterna ska ligga under 20g per dag. 
Ungefär en 2000kcal, lite mindre. Trivs bra med strikta regler, annars har jag en tendens att spåra ur. :$

Inga kommentarer: