söndag 24 juli 2011

Bice

Är idag inne på min femte dagen utan ledighet ifrån, inte ens en sovmorgon! Började åtta de tre första dagarna och de två senaste började jag klockan sju. Då jag ganska nyligen hade semester så är min kropp inte alls speciellt glad över att jobba så här mycket och så här tidigt :/ Så om två dagar, på min födelsedag, är jag äntligen ledig. Jag och flickvännen ska ha det mysigt på för- och eftermiddagen tillsammans då hon också är ledig, sen framåt kvällen ska vi dra ihop ett gäng för att käka lite gott och konsumera en eller två alkoholhaltiga drycker. Känner på mig att det kommer bli  en riktigt skön dag. Sen att älsklingen min har beställt en present som jag inte har en aning om vad det kan vara, gör det hela bara ännu bättre! 

Igår var det verkligen inte min dag.. Först blev vi avbrytna mitt i vårt gympass av att larmet gick. Wellness har obemannade öppettider och vi missade att gymmet stängde klockan sju, så vi blev instängda och Securitas kom och kollade läget. Lite små jobbigt men framför allt sjuuukt pinsamt.
Efter den fadäsen skulle vi bege oss ut på en timmes promenad men fick avbryta efter 45 minuter då det började spöregna. Turen var verkligen inte på min sida. 
Vi hann iaf med detta innan larmet gick:

Rygg

Stångrodd:
40x12
60x12
80x12
80x10
80x8

T-Bar rodd:
60x12
70x10
70x10

Latsdrag:
75x8
70x8
65x8

Axlar

Pressbakom nacke i smith:
60x12
60x11
60x8

Framöver måste jag ha bättre koll på när gymmet stänger, vill verkligen inte återuppleva den här märkliga upplevelsen.


Inga kommentarer: